نوسازی یا بازسازی ساختمان (Renovation)، مفهومی دیرینه در کشورمان دارد. بررسی ها حاکی از آن هستند که از عصر ایران باستان، نوسازی و بازسازی خانه در ایران عملی بسیار مرسوم بوده است و سنت خانه تکانی که هرساله احیا می گردد نیز ریشه در آداب و رسوم آن زمان دارد. جدا از این مسئله، امروزه بازسازی ساختمان و یا نوسازی آن در سراسر دنیا عملی کاملا مرسوم شناخته می شود. در ایران نیز آپارتمان ها هرازگاهی آن حالت زیبا و جذاب اولیه خود را از دست داده و بسیار خسته کننده می شوند. در این موارد می بایست بازسازی آپارتمان و یا همان بازسازی منزل به صورتی حرفه ای صورت پذیرد.
به عنوان مثال در ایالات متحده که بسیاری از خانه ها چوبی و یا از جنس ترمووود هستند، هر ساله هزینه زیادی برای مقابله با خوردگی چوب ها توسط موریانه صرف می شود. تمام هزینه های از این قبیل، جزء هزینه بازسازی ساختمان محسوب می شوند.
با این تفاسیر در شرایط کنونی کشورمان با توجه به حجم عظیم ساخت و ساز صورت گرفته در دهه گذشته، نیاز به بازسازی ساختمان و یا بازسازی آپارتمان بسیار بیشتر از گذشته احساس می شود. ضمن این که در کشور در حال حاضر، ساختمان ها برای عمر مفید ۵۰ سال طراحی می گردند اما متاسفانه به علت ضعف در کیفیت اجرا، قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی به بازسازی ساختمان نیاز پیدا می کنند. بنابراین بازسازی منزل در ایران از اهمیتی فوق العاده نسبت به سایر کشورها برخودار می باشد.
کلیه عوامل بالا سبب می شود که بازسازی ساختمان ، گزینه ای کلیدی و مهم محسوب شده و امروزه در سطح جهان ، به عنوان یک خدمات شناخته شده برای هر نوع ساختمان در حال اجرا باشد. به علاوه انجام موارد مختلفی همچون مطالعات سازه ای و معماری در بازسازی ساختمان امری تخصصی بوده و می بایست توسط نیروهای ماهری که در این زمینه تاکنون فعالیت حرفه ای داشته اند، صورت پذیرد. چرا که هنر بازسازی منزل، انجام کار با پایین ترین هزینه بوده و این کار تنها از شرکت های باتجربه در این زمینه ساخته خواهد بود.


دکوراسیون و بازسازی ساختمان بازسازی ,ساختمان ,هزینه ,نوسازی ,صورت ,خانه ,بازسازی ساختمان ,صورت پذیرد ,بازسازی آپارتمان ,بازسازی منزل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فواید ماساژ معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان , اطلاعات گردشگری فروشگاه اینترنتی آف کده ivorytrfzjuy58 love کاغذ ستاره البرز اولتران دانلود تعمیرات پرینتر کارت pvc روانشناسی پاپ موزیک