دیزل ژنراتور به مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و قطعات فرعی مثل شاسی، اتاقک پوشاننده، سیستم‌های کنترل، قطع‌کننده اضطراری مدار، سیستم استارت اتوماتیک و… گفته می‌شود. این مجموعه، هدف تولید برق با استفاده از سوخت گازوئیل یا دیزل را دارد. به عبارتی، دیزل ژنراتور نیروی مکانیکی بدست‌آمده از سوخت گازوئیل را به موتور انتقال داده و در خروجی، به ما برق می‌دهد.

دیزل ژنراتورها برای منازل، گاه، ادارات و مکان‌های کوچک معمولا از ۱ تا ۲۰ کیلو ولت آمپر “KVA” و برای مجتمع‌های اداری بزرگ و کارخانه‌ها با توان بالا تا KVA ۲۰۰۰ استفاده می‌شوند. همچنین کشتی‌ها یا قطارها برای تامین روشنایی و تامین نیروی محرکه مورد نیازشان از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله عواملی گفته می‌شود که درقیمت دیزل ژنراتور برق تاثیر گذار هستند.

نکاتی کاربردی در دیزل ژنراتور

یکی از دغدغه‌های و انتخاب دیزل ژنراتور، نوع کاربرد آنهاست که تصمیمی بسیار مهم و حساس برای تامین برق تاسیسات است. انتخاب نامناسب دیزل ژنراتور یا مولد برق، می‌تواند خسارت‌های زیادی را به پروژه‌ها وارد کند. ارزانترین و در دسترس‌ترین دیزل ژنراتور، بدون درنظرگرفتن کاربرد و نیاز شما یکی از اشتباه‌ترین روش‌هاست. بهتر است قبل از انتخاب آن، کاربرد مورد نیاز خود را تعریف کنید.


بابابرقی دیزل ,ژنراتور ,کاربرد ,استفاده ,تامین ,دیزل ژنراتور ,دیزل ژنراتور، ,برای تامین ,سوخت گازوئیل ,گفته می‌شود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سال هایی بعد فروشگاه بیداری اندیشه مدیریت ارتباط با مشتری CRM hattakes ترشحات یک ذهن مریض طراحی کتابخانه الکترونیک